czwartek, 17 września 2009

Skotan, 17 września + ichimoku


Po ostatniej "huśtawce" mamy wreszcie imponującą świecę na Skotanie. Opory wynikające z wcześniejszych szczytów pokonane. Najbliższe znajdują się w okolicy 1,79 zł (szczyt z 3 września 2008 r.) i 1,99 zł (szczyt z 6 sierpnia 2008r.). Dzisiejszy zaś close wypadł idealnie na szczytach z 10 i 12 września 2008r. Jest to dobry znak. Można uznać ten opór za pokonany, chyba, że jutro nastąpi niższe otwarcie i będzie widać, iż kurs sobie z nim nie radzi.
Wsparciem jest połowa dziesiejszej świecy - 1,57 zł.


Świeca tygodniowa rzeczywiście, jak ktoś zauważył, zapowiada się imponująco, dobrze byłoby na tej ostatniej jutrzejszej sesji utrzymać te poziomy.
Podobnie, jak na analizowanej przeze mnie PPWK mamy wyjście z chmury po trzech tygodniach nieudanych prób. Górne ograniczenie chmury jest na poziomie 1,28 zł.
Całkiem możliwe jest dojście do okolic 1,90-1,99 zł - tam wyznaczyłabym poziom docelowy.
Warunek - pozytywne zachowanie szerokiego rynku.

4 komentarze:

  1. fajna analiza Kasiu, mowisz ze przy 1,90-1,99 sprzedc i czekac n korekte

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18/9/09 17:02

    Muszę powiedzieć, że jak zobaczyłem wczoraj Twoją analizę to pomyślałem, że jest super optymistyczna. Nie wiem jak nazwać to coś na końcu tygodniówki ale nie mieści się to w określeniu "świeca". Zmiana tygodniowa:
    1,29 --> 2,12 to jest wzrost 64,3%.
    Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę na słowo komentarza. Życzę miłego weekendu i powtórki w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18/9/09 17:48

    Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy, jak widać, byłam jeszcze zbyt pesymistyczna;) Spojrzę w niedzielę wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń