czwartek, 11 sierpnia 2011

Sygnity 11 sierpnia 2011


Na szybki typ (wzorem stooq.pl ;) na najbliższe dni polecam Sygnity. Zarówno AT jak i fundamentalna informacja przemawia za wzrostem.

Najpierw fundament - dzisiejszy komunikat z 17:45 - duży kontrakt na ponad 24 mln zł na system pl.id

Technicznie:

  • wyprzedanie zarówno na MFI/STS/RSI
  • odbiciowy młot na sporym wolumenie (w ogóle widać że w ostatnich dniach były spore obroty, które mimo spadków pokazują że na tych poziomach są odbierający)
  • zasięg: przy sprzyjającej sytuacji zewnętrznej minimum 20 zł
  • wsparcie 14 zł, zejście poniżej neguje wszelkie pozytywne sygnały


7 komentarzy:

  1. Anonimowy13/9/11 14:22

    Witam. Jestem zainteresowany nawiazaniem wspolpracy polegajacej na wymianie linkow pomiedzy Pana blogiem i moja strona WWW, odplatnym linkowaniem z pana bloga do mojej strony, lub inna wspolpraca. Moj adres rafal.glodek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13/9/11 14:23

    Prosze o kontakt w sprawie wspolpracy. Moj adres rafal.glodek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wejście. Od pewnego czasu też zacząłem dokumentować swoją grę na rynku Forex.

    Robię to na youtubie jednak czasem mi się rwie głos. Wiadomo Forex to gra emocji. A relacja na żywo to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam, jakieś nowe propozycje kiedy się pojawia ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Analiza ciekawa ale gorące akcje to spore ryzyko. ja jednak pozostanę przy swoim podejściu fundamentalnym w połączeniu z analizą danych makro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, szkoda, ze nie ma nowych analiz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie pisałeś...

    OdpowiedzUsuń