wtorek, 11 września 2012

Witam po przerwie

Wszyscy chyba juz myśleli że umarłem :) Tymczasem jestem od jakiegoś czau aktywny na Twitterze, konto @HotstockPL zapraszam (powyżej widżet z ostatnimi Tweetami), wchodzę także często na shoutbox (z boku). Sporo się dzieje ciekawych rzeczy na rynku...

Czy wrócę do regularnych analiz ? Do regularnych raczej nie, natomiast nie wykluczam przygotowania komentarzy na życzenie. Wpiszcie w komentarzu do tego posta spółki jakie was interesują i w zalezności od ilości zapytań i od mojego czasu postaram się coś pisać.

Pozdarwiam wiernych czytelników (a wiem, że tacy są :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy12/9/12 08:23

    Witaj hot
    ja od 3 dni po rocznej przerwie znów zaczynam się przyglądać- ciekawe rzeczy się dzieją, to racja.
    A już obecny tydzień- może nawet i dzisiejszy dzień - okażą sie kluczowe dla naszego podwórka???
    Co o tym myslisz
    Gdybyś kopex i wig 20 poddał obróbce????
    Pozdrawiam serdecznie
    mało zorientowany

    OdpowiedzUsuń
  2. heja. Lepiej napisz Hot gdzie do tej pory byłeś jak cię nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  3. byłem tu cały czas, udzielałam się jednak tylko na sb

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopex zrobiłem, o W20 się nie wypowiadam, macie tyle innych analiz że tylko wybierać i przebierać ;-)

    OdpowiedzUsuń